H&M shopping yesterday

  Jag och Angelica skulle ju gå ner till parken igår och kolla när EMD skulle spela. Men när vi kommer ner dit så kommer Angelica på att hon har blandat ihop tiderna, så de hade redan spelat när vi kom ner dit!
Så vi hade gått ut i det fina (regn och lera) vädret i onödan mer eller mindre.
Men vi hade tur och affärerna var öppna till klockan 16:00 (de borde ju ha öppet längre men vissa är ju efter...) så vi gick in på H&M där jag hittade två par trosor som jag länge har velat köpa men jag har inte gjort det förrän nu. Och sen hittade jag det leopardmönstrade linnet som jag också velat köpa hur länge som helst. Och sen hittade jag en svart klänning.
Så jag blev nöjd med mina fynd från gårdagen! 

Sen gick vi in på Kappahl där Angelica provade en tröja, och så lekte vi med barnsakerna. Ni vet, prova hattar och allting.
XOXO