The Legally Blonde.


Jag har precis kollat på The Legally Blonde som gick på trean alldeles nyss. :) Jag har faktiskt bara sett den andra filmen förut av någon anledning. Och jag har den hemma på film också så jag har sett den fler gånger än en, men den är numera försvunnen. Men det är kul att äntligen se den första filmen iallafall.


Jag måste ta och kolla på Legally Blondes någon dag! Det ska föreställa den tredje filmen i serien/en spin-off film till de två första. Den handlar om Elle's kusiner som ska börja i en ny skola i Kalifornien. De flyttar dit från England, och tror att deras rosa kläder och små hundar ska få dem att smälta in direkt. Men istället är de totalt fel i sin nya skola, där pengar, makt och ett helt annat mode är det som gäller. När några av skolans mäktigaste vänder sig emot tjejerna och försöker få dem att verka kriminella måste Annie och Izzy använda både charm och hjärnor för att rentvå sitt namn. Och det är tvillingarna Milly och Becky Rosso som spelar huvudrollerna.

Jag minns inte riktigt hur min kärlek för hundrasen chihuahua började, men Legally Blonde 2 kan ha haft något med det att göra eftersom huvudrollen Elle (Reese Witherspoon) har sin älskade chihuahua Bruiser i filmen. :) Och den filmen är ju från år 2003 och då skulle jag fylla 13 år, så det är inget som jag har kommit på nyligen. Och det är ingen kändistrend som jag följer heller. Så nu vet ni det, om ni någon gång har undrat.
(Fast jag tror inte att filmen hade något med det att göra för jag såg den inte på en gång när den kom ut vad jag vet, men det kan ha varit så att jag blev galen i dem efter att jag hade sett filmen. Fast små hundar har jag iofs alltid gillat, mest för att det är de enda hundarna jag inte är rädd för. Jag vet inte varför, men jag har alltid varit rädd för stora hundar i hela mitt liv. Så den exakta orsaken bakom min förälskelse i chihuahuor vet jag inte.)

Fast chihuahuan som är med i filmen är inte av särskilt söt tycker jag. Förlåt Bruiser! :(
Men det är långhåriga chihuahour eller små (tea-cup) korthåriga chihuahour som gäller för mig. :)

Viktoria | 2009-12-29 @ 23:08:35 | | WEBSITE: http://becoolsodapop.blogg.se/

Den är söt :)



Svar: Jag tänkte faktiskt på dig innan jag skrev inlägget,att nu lär jag försöka påminna Malin och alla andra,haha :)

Viktoria | 2009-12-30 @ 00:22:58 | | WEBSITE: http://becoolsodapop.blogg.se/

Hehe,ja det var tråkigt :P



Åh jag hatar att ligga efter därför gör jag allt för att inte göra det :)

Paula | 2010-01-03 @ 05:23:47 | | WEBSITE: http://shefabulous.se

Nej den 3e är hemsk! Bara skit och dumma blondier inte alls lika bra som dom andra två.

Mikka - iPink | 2010-01-04 @ 00:45:31 | | WEBSITE: http://ipink.blogg.se/

Hehe jag har en lång- och en korthårig jag :P fast den långhåriga är den som är pluttigast av dem. Knappt 2 kg och den korthåriga 2,2 kg. Enorma djur verkligen^^



READ BEFORE SENDING A COMMENT!
‣ I REPLY TO COMMENTS IN THE SAME BLOG-POST.
‣ ANONYMOUS COMMENTS + SPAM/LINKS/ADS GETS DELETED.
‣ RUDE COMMENTS GETS DELETED & THE SENDER IP GETS BLOCKED.
‣ COMMENTS THAT HAS NOTHING TO DO WITH THE BLOG-POST GETS DELETED.

GDPRTHE INFORMATION YOU ENTER IN THE COMMENT FORM (NAME/EMAIL/WEBSITE) WILL BE SAVED & STORED IN MY BLOG ACCOUNT. THE PURPOSE OF INCLUDING YOUR EMAIL ADDRESS IS SO YOU CAN RECEIVE AN EMAIL NOTIFICATION WHEN I REPLY TO YOUR COMMENT. YOUR EMAIL ADDRESS WON’T BE USED FOR ANY OTHER PURPOSE, NOR WILL I SELL/SHARE IT WITH A THIRD PARTY. BY SENDING A COMMENT YOU AGREE TO THIS.

BLOG DESIGN IS MADE BY MALINBELLE.COM © BLOG DESIGN IS BEST SEEN IN CHROME + MOZILLA FIREFOX.

ABOUT MY BLOGMY BLOG POLICYMY LINKTREE.

© BLOG WEBSITE IS 100% COPYRIGHTED BY MALINBELLE.COM ©
EVERYTHING ON MY BLOG IS CREATED BY ME UNLESS STATED OTHERWISE.
NO PART OF MY BLOG OR MY CONTENT MAY BE COPIED, UPLOADED, USED
OR RE-USED IN ANY FORM OR MEDIA WITHOUT MY EXPRESSED PERMISSION.


» NAME:
SAVE?
» E-MAIL: [only seen by me!]

» WEBSITE:

» COMMENT




© COPYRIGHT BY・MALINBELLE.COM ©